Úvodní obrázek k rubrice Systémová podpora

Systémová podpora

 

KOMU JE SLUŽBA URČENA?

  • Firmám a institucím majícím zájem o základní nastavení a systémovou správu sítě.

CO SYSTÉMOVÁ PODPORA - IT OUTSOURCING ZAHRNUJE?

  • Zajištění funkčnosti systémové části výpočetní techniky prostřednictvím vzdálené správy.
  • Systémová podpora - dohled nad síťovým operačním systémem, servery a klientskými stanicemi, správa síťových prvků, síťových periferií a komunikačních systémů.
  • Vzdálená správa - okamžité řešení problémů bez nutnosti výjezdu technika, nezávislé na čase dojezdu.
  • Včasný zásah v případě poruchy nebo havárie systému garantovaný smlouvou.
  • Vlastní webový přístup pro zasílaní požadavků zákazníka(Helpdesk).
  • … a v neposlední řadě také klientská sleva 3-5% na nákup ICT technologií.

JAK ZAČÍT?

  • Předpokladem pro převzetí sítě do správy je provedení auditu, který zahrnuje - prověření stavu počítačové sítě (topologie, aktivní síťové prvky atd.), typy serverů(HW, SW), bezpečnost sítě (vnitřní, vnější), kontrola funkčnosti UPS a zálohování, nastavení přístupových práv, konfigurace firewallu, zálohování, nastavení automatických aktualizací antivirového programu atd.
    Konsolidace a optimalizace sítě dle výsledků auditu.

KOLIK SLUŽBA STOJÍ?

  • Služba je detailně upravena smlouvou na dobu neurčitou a hradí se formou měsíčního paušálu. Výše paušálu je individuální, závisí na smluvených parametrech a je pro ni rozhodující:
Ikona kalkůlátoru
  • počet a typ serverů
  • počet klientských stanic
  • frekvence pravidelných návštěv
  • rychlost reakce při servisním zásahu
Představu o ceně služby si lze udělat pomocí našeho kalkulátoru.

REFERENCE

  • Za 20 let působení v oblasti IT outsourcingu máme řadu spokojených zákazníků.



Máte zájem o naše služby? Neváhejte nás kontaktovat!!


Zaslat kopii zprávy na můj e-mail


Pokud máte zájem o jakékoliv doplňující informace, neváhejte nás prosím kontaktovat prostřednictvím výše uvedeného formuláře, na telefonu +420-225-091-211 nebo pomocí emailu