Úvodní obrázek k rubrice Uživatelská podpora

Uživatelská podpora

KOMU JE SLUŽBA URČENA?

  • Pro firmy a instituce mající zájem o pravidelnou uživatelskou podporu svých zaměstnanců.

CO UŽIVATELSKÁ PODPORA - IT OUTSOURCING ZAHRNUJE?

  • Zajišťuje uživatelskou podporu u zákazníka v rámci čerpání služeb z předplaceného balíčku.
  • Uživatelská podpora preventivní péče zajišťovaná návštěvami technika dle dohody
  • Poradenská služba - konzultace problémů a návrhy řešení
  • Včasný zásah v případě poruchy
  • Helpdesk a Hotline - e-mailový a telefonický zákaznický servis
  • Nevyčerpané hodiny je možné převést do dalšího měsíce
  • Klientskou slevu pro nákup výpočetní techniky 3-5%.

KOLIK SLUŽBA STOJÍ?

  • Služba je fixována smlouvou na dobu neurčitou.

Název balíčku Hodin v ceně Počet výjezdů
v ceně *
Měsíční paušál Hodinová sazba**
Start 2 2 1 1 500,- Kč 800,- Kč
Standard 4 4 2 2 900,- Kč 750,- Kč
Standard 8 8 2 5 500,- Kč 700,- Kč
Profi 12 12 4 7 500,- Kč 650,- Kč
    * Cena dalšího výjezdu 330,- Kč    ** Standardní cena technika 928,- Kč



Máte zájem o naše služby? Neváhejte nás kontaktovat!!


Zaslat kopii zprávy na můj e-mail


Pokud máte zájem o jakékoliv doplňující informace, neváhejte nás prosím kontaktovat prostřednictvím výše uvedeného formuláře, na telefonu +420-225-091-211 nebo pomocí emailu