IT outsourcing

Uživatelská podpora

Uživatelská podpora je zajišťována kmenovým správcem - specialistou, který je v případě nutnosti zastoupen kolegou. Správce si vede podrobný provozní deník a dokumentaci o spravované společnosti, které jsou kdykoli k nahlédnutí klientovi.

Více informací
Uživatelská podpora

Co vše služba zahrnuje?

• Průběžnou uživatelskou podporu zaměstnanců
• Správu koncových stanic a příslušenství
• Pravidelnou preventivní péči zajišťovanou návštěvami technika dle smlouvy
• Konzultaci problémů a návrhy řešení

Co vše služba zahrnuje?

• Včasný zásah v případě poruchy garantovaný smlouvou
• E-mailový a telefonický zákaznický servis
• Vlastní zákaznický portál pro zadávání požadavků uživatelů (Helpdesk)

Komu je uživatelská podpora určena?

Pro firmy a instituce mající zájem o pravidelnou uživatelskou podporu IT svých zaměstnanců a je pro ně neefektivní zaměstnávat a budovat nákladné IT oddělení.

On-line kalkulačka

Cena za uživatelskou podporu: 1 500 Kč
Počet
hodin
1
Včasnost zásahu v případě havárie

Máte o danou službu zájem?
Napište nám

    Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů